T. USTASÜLEYMAN, "Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi," Bankacılar , no.69, pp.33-44, 2009
USTASÜLEYMAN, T. 2009. Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi. Bankacılar , no.69 , 33-44.
USTASÜLEYMAN, T., (2009). Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi. Bankacılar , no.69, 33-44.
USTASÜLEYMAN, TALHA. "Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi," Bankacılar , no.69, 33-44, 2009
USTASÜLEYMAN, TALHA. "Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi." Bankacılar , no.69, pp.33-44, 2009
USTASÜLEYMAN, T. (2009) . "Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi." Bankacılar , no.69, pp.33-44.
@article{article, author={TALHA USTASÜLEYMAN}, title={Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi: Ahs-Topsis Yöntemi}, journal={Bankacılar}, year=2009, pages={33-44} }