Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme," Pazarlama Dünyası Dergisi , pp.42-53, 2006
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. 2006. Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme. Pazarlama Dünyası Dergisi , 42-53.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2006). Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme. Pazarlama Dünyası Dergisi , 42-53.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme," Pazarlama Dünyası Dergisi , 42-53, 2006
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme." Pazarlama Dünyası Dergisi , pp.42-53, 2006
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2006) . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme." Pazarlama Dünyası Dergisi , pp.42-53.
@article{article, author={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, title={Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Davranışsal Modellere Yönelik Bir İnceleme ve Değerlendirme}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2006, pages={42-53} }