K. ÇOLAK And İ. H. DEMİRCİOĞLU, "Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması," Milli Eğitim Dergisi , no.187, pp.160-171, 2010
ÇOLAK, K. And DEMİRCİOĞLU, İ. H. 2010. Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması. Milli Eğitim Dergisi , no.187 , 160-171.
ÇOLAK, K., & DEMİRCİOĞLU, İ. H., (2010). Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması. Milli Eğitim Dergisi , no.187, 160-171.
ÇOLAK, KEREM, And İSMAİL HAKKI DEMİRCİOĞLU. "Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması," Milli Eğitim Dergisi , no.187, 160-171, 2010
ÇOLAK, KEREM And DEMİRCİOĞLU, İSMAİL H. . "Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması." Milli Eğitim Dergisi , no.187, pp.160-171, 2010
ÇOLAK, K. And DEMİRCİOĞLU, İ. H. (2010) . "Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması." Milli Eğitim Dergisi , no.187, pp.160-171.
@article{article, author={KEREM ÇOLAK And author={İSMAİL HAKKI DEMİRCİOĞLU}, title={Tarih Dersi Sınav Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Alan Düzeyi Açısından Sınıflandırılması}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2010, pages={160-171} }