Ş. YAVUZ, "Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması," İleti-ş-im , no.4, pp.157-182, 2006
YAVUZ, Ş. 2006. Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması. İleti-ş-im , no.4 , 157-182.
YAVUZ, Ş., (2006). Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması. İleti-ş-im , no.4, 157-182.
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması," İleti-ş-im , no.4, 157-182, 2006
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması." İleti-ş-im , no.4, pp.157-182, 2006
YAVUZ, Ş. (2006) . "Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması." İleti-ş-im , no.4, pp.157-182.
@article{article, author={ŞAHİNDE YAVUZ}, title={Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması}, journal={İleti-ş-im}, year=2006, pages={157-182} }