H. AYYILDIZ And A. M. AKYÜZ, "Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22, pp.46-57, 2007
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. 2007. Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22 , 46-57.
AYYILDIZ, H., & AKYÜZ, A. M., (2007). Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22, 46-57.
AYYILDIZ, HASAN, And Ahmet Mutlu AKYÜZ. "Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22, 46-57, 2007
AYYILDIZ, HASAN And AKYÜZ, Ahmet M. . "Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22, pp.46-57, 2007
AYYILDIZ, H. And AKYÜZ, A. M. (2007) . "Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.22, pp.46-57.
@article{article, author={HASAN AYYILDIZ And author={Ahmet Mutlu AKYÜZ}, title={Tüketicilerin Satınalmada ve Sonrasında Yaşadıkları Sorunlarla İlgili E-Şikayet Davranışları ve Sonuçları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2007, pages={46-57} }