O. ÇAKIROĞLU, "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi," e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2, pp.671-681, 2015
ÇAKIROĞLU, O. 2015. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi. e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2 , 671-681.
ÇAKIROĞLU, O., (2015). İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi. e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2, 671-681.
ÇAKIROĞLU, ORHAN. "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi," e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2, 671-681, 2015
ÇAKIROĞLU, ORHAN. "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi." e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2, pp.671-681, 2015
ÇAKIROĞLU, O. (2015) . "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi." e-İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.2, pp.671-681.
@article{article, author={ORHAN ÇAKIROĞLU}, title={İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi}, journal={e-İlköğretim Online (elektronik)}, year=2015, pages={671-681} }