B. B. SOLAK, "Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2, pp.170-190, 2016
SOLAK, B. B. 2016. Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2 , 170-190.
SOLAK, B. B., (2016). Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2, 170-190.
SOLAK, BAHADIR. "Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2, 170-190, 2016
SOLAK, BAHADIR B. . "Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2, pp.170-190, 2016
SOLAK, B. B. (2016) . "Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) , vol.1, no.2, pp.170-190.
@article{article, author={BAHADIR BURAK SOLAK}, title={Televizyon Reklamlarında Mizah ve Mizahi Karakter Kullanımı: Banka Reklamlarına Yönelik Analiz}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)}, year=2016, pages={170-190} }