S. KILIÇ And Ü. ÇAKIROĞLU, "Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi," 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015) , Afyon, Turkey, pp.60-65, 2015
KILIÇ, S. And ÇAKIROĞLU, Ü. 2015. Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015) , (Afyon, Turkey), 60-65.
KILIÇ, S., & ÇAKIROĞLU, Ü., (2015). Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi . 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015) (pp.60-65). Afyon, Turkey
KILIÇ, Servet, And ÜNAL ÇAKIROĞLU. "Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi," 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015), Afyon, Turkey, 2015
KILIÇ, Servet And ÇAKIROĞLU, ÜNAL. "Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi." 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015) , Afyon, Turkey, pp.60-65, 2015
KILIÇ, S. And ÇAKIROĞLU, Ü. (2015) . "Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi." 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015) , Afyon, Turkey, pp.60-65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Servet KILIÇ And author={ÜNAL ÇAKIROĞLU}, title={Eşzamanlı Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Buradalık ile Akademik Başarı İlişkisinin Araştırma Topluluğu Bileşenleri Çerçevesinde İncelenmesi}, congress name={9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2015)}, city={Afyon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={60-65} }