H. AYYILDIZ Et Al. , "Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.98, 2017
AYYILDIZ, H. Et Al. 2017. Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 98.
AYYILDIZ, H., Akmermer, B., & ÖZTÜRK KÜÇÜK, H., (2017). Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi . 22. Pazarlama Kongresi (pp.98). Trabzon, Turkey
AYYILDIZ, HASAN, BİLGEN AKMERMER, And Hilal ÖZTÜRK KÜÇÜK. "Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
AYYILDIZ, HASAN Et Al. "Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.98, 2017
AYYILDIZ, H. Akmermer, B. And ÖZTÜRK KÜÇÜK, H. (2017) . "Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, p.98.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HASAN AYYILDIZ Et Al. }, title={Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={98} }