H. DEMİRCİOĞLU Et Al. , "Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.31-50, 2014
DEMİRCİOĞLU, H. Et Al. 2014. Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22 , 31-50.
DEMİRCİOĞLU, H., VURAL, S., & DEMİRCİOĞLU, G., (2014). Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 31-50.
DEMİRCİOĞLU, HÜLYA, Selma VURAL, And GÖKHAN DEMİRCİOĞLU. "Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 31-50, 2014
DEMİRCİOĞLU, HÜLYA Et Al. "Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.31-50, 2014
DEMİRCİOĞLU, H. VURAL, S. And DEMİRCİOĞLU, G. (2014) . "Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.31-50.
@article{article, author={HÜLYA DEMİRCİOĞLU Et Al. }, title={Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={31-50} }