H. ÖZYURT And Ö. ÖZYURT, "Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2, pp.244-260, 2017
ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. 2017. Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2 , 244-260.
ÖZYURT, H., & ÖZYURT, Ö., (2017). Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2, 244-260.
ÖZYURT, HACER, And ÖZCAN ÖZYURT. "Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2, 244-260, 2017
ÖZYURT, HACER And ÖZYURT, ÖZCAN. "Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2, pp.244-260, 2017
ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. (2017) . "Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , vol.8, no.2, pp.244-260.
@article{article, author={HACER ÖZYURT And author={ÖZCAN ÖZYURT}, title={Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)}, year=2017, pages={244-260} }