H. D. Keskin And H. S. Kurtuldu, "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama," Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16, pp.111-121, 2019
Keskin, H. D. And Kurtuldu, H. S. 2019. İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama. Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16 , 111-121.
Keskin, H. D., & Kurtuldu, H. S., (2019). İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama. Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16, 111-121.
Keskin, HATİCE, And HÜSEYİN SABRİ KURTULDU. "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama," Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16, 111-121, 2019
Keskin, HATİCE D. And Kurtuldu, HÜSEYİN S. . "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama." Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16, pp.111-121, 2019
Keskin, H. D. And Kurtuldu, H. S. (2019) . "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama." Global Journal of Economics and Business Studies , vol.8, no.16, pp.111-121.
@article{article, author={HATİCE DİLARA KESKİN And author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU}, title={İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama}, journal={Global Journal of Economics and Business Studies}, year=2019, pages={111-121} }