S. EMİR Et Al. , "Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.," İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.73-87, 2007
EMİR, S. Et Al. 2007. Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1 , 73-87.
EMİR, S., ERDOĞAN, T., & KUYUMCU, A., (2007). Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, 73-87.
EMİR, SERAP, TOLGA ERDOĞAN, And ASLIHAN KUYUMCU. "Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.," İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, 73-87, 2007
EMİR, SERAP Et Al. "Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.." İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.73-87, 2007
EMİR, S. ERDOĞAN, T. And KUYUMCU, A. (2007) . "Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.." İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.73-87.
@article{article, author={SERAP EMİR Et Al. }, title={Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.}, journal={İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={73-87} }