E. BURNAZ And H. AYYILDIZ, "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19, pp.243-259, 2017
BURNAZ, E. And AYYILDIZ, H. 2017. AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19 , 243-259.
BURNAZ, E., & AYYILDIZ, H., (2017). AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19, 243-259.
BURNAZ, ERSİN, And HASAN AYYILDIZ. "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19, 243-259, 2017
BURNAZ, ERSİN And AYYILDIZ, HASAN. "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19, pp.243-259, 2017
BURNAZ, E. And AYYILDIZ, H. (2017) . "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.19, pp.243-259.
@article{article, author={ERSİN BURNAZ And author={HASAN AYYILDIZ}, title={AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={243-259} }