İ. AKYÜZ, "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi," III.Ulusal Mobilya Kongresi , Konya, Turkey, pp.50-65, 2015
AKYÜZ, İ. 2015. Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi. III.Ulusal Mobilya Kongresi , (Konya, Turkey), 50-65.
AKYÜZ, İ., (2015). Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi . III.Ulusal Mobilya Kongresi (pp.50-65). Konya, Turkey
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi," III.Ulusal Mobilya Kongresi, Konya, Turkey, 2015
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi." III.Ulusal Mobilya Kongresi , Konya, Turkey, pp.50-65, 2015
AKYÜZ, İ. (2015) . "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi." III.Ulusal Mobilya Kongresi , Konya, Turkey, pp.50-65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İLKER AKYÜZ}, title={Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi}, congress name={III.Ulusal Mobilya Kongresi}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={50-65} }