A. KURT, ""Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi," 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar , Muğla, Turkey, pp.201-215, 2013
KURT, A. 2013. "Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi. 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar , (Muğla, Turkey), 201-215.
KURT, A., (2013). "Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi . 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar (pp.201-215). Muğla, Turkey
KURT, AYŞULA. ""Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi," 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar, Muğla, Turkey, 2013
KURT, AYŞULA. ""Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi." 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar , Muğla, Turkey, pp.201-215, 2013
KURT, A. (2013) . ""Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi." 7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar , Muğla, Turkey, pp.201-215.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞULA KURT}, title={"Hegemonik" Erkeklikten "Kadınsılaştırılmış" Erkekliğe Biscolata Reklamlarında Erkekliğin Üretimi ve Yeniden Üretimi}, congress name={7. Ulusal Sosyoloji Kongresi: Yeni Toplumsal Geçişler, Kesişmeler, Sapmalar}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2013}, pages={201-215} }