H. D. KESKİN, "Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler," Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220, pp.87-99, 2004
KESKİN, H. D. 2004. Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler. Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220 , 87-99.
KESKİN, H. D., (2004). Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler. Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220, 87-99.
KESKİN, HATİCE. "Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler," Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220, 87-99, 2004
KESKİN, HATİCE D. . "Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler." Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220, pp.87-99, 2004
KESKİN, H. D. (2004) . "Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler." Iktisat Isletme Ve Finans , vol.19, no.220, pp.87-99.
@article{article, author={HATİCE DİLARA KESKİN}, title={Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler}, journal={Iktisat Isletme Ve Finans}, year=2004, pages={87-99} }