E. Ö. YİĞİT And T. ERDOĞAN, "Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3, pp.399-416, 2008
YİĞİT, E. Ö. And ERDOĞAN, T. 2008. Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3 , 399-416.
YİĞİT, E. Ö., & ERDOĞAN, T., (2008). Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3, 399-416.
YİĞİT, EMİNE, And TOLGA ERDOĞAN. "Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3, 399-416, 2008
YİĞİT, EMİNE Ö. And ERDOĞAN, TOLGA. "Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3, pp.399-416, 2008
YİĞİT, E. Ö. And ERDOĞAN, T. (2008) . "Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.3, pp.399-416.
@article{article, author={EMİNE ÖZLEM YİĞİT And author={TOLGA ERDOĞAN}, title={Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={399-416} }