Ö. ZEYNEP And H. S. KURTULDU, "Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.569-589, 2015
ZEYNEP, Ö. And KURTULDU, H. S. 2015. Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2 , 569-589.
ZEYNEP, Ö., & KURTULDU, H. S., (2015). Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 569-589.
ZEYNEP, ÖZGÜNER, And HÜSEYİN SABRİ KURTULDU. "Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 569-589, 2015
ZEYNEP, ÖZGÜNER And KURTULDU, HÜSEYİN S. . "Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.569-589, 2015
ZEYNEP, Ö. And KURTULDU, H. S. (2015) . "Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.569-589.
@article{article, author={ÖZGÜNER ZEYNEP And author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU}, title={Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={569-589} }