F. KIRKBİR Et Al. , "Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama," AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56, pp.290-302, 2016
KIRKBİR, F. Et Al. 2016. Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56 , 290-302.
KIRKBİR, F., kara, m., & türkel, m., (2016). Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56, 290-302.
KIRKBİR, FAZIL, mehmet kara, And mustafa türkel. "Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama," AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56, 290-302, 2016
KIRKBİR, FAZIL Et Al. "Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama." AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56, pp.290-302, 2016
KIRKBİR, F. kara, m. And türkel, m. (2016) . "Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama." AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , no.56, pp.290-302.
@article{article, author={FAZIL KIRKBİR Et Al. }, title={Pazarlama İletişimi Açısından Marka Sloganlarının Önemi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama}, journal={AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ}, year=2016, pages={290-302} }