T. ERDOĞAN, "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü," SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192, pp.173-191, 2017
ERDOĞAN, T. 2017. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü. SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192 , 173-191.
ERDOĞAN, T., (2017). İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü. SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192, 173-191.
ERDOĞAN, TOLGA. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü," SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192, 173-191, 2017
ERDOĞAN, TOLGA. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü." SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192, pp.173-191, 2017
ERDOĞAN, T. (2017) . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü." SCIENCE & EDUCATION , vol.42, no.192, pp.173-191.
@article{article, author={TOLGA ERDOĞAN}, title={İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü}, journal={SCIENCE & EDUCATION}, year=2017, pages={173-191} }