H. AYYILDIZ Et Al. , "Critical Success Factors in New Product Development," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.405-419, 2005
AYYILDIZ, H. Et Al. 2005. Critical Success Factors in New Product Development. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2 , 405-419.
AYYILDIZ, H., CENGİZ, E., & KIRKBİR, F., (2005). Critical Success Factors in New Product Development. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 405-419.
AYYILDIZ, HASAN, Ekrem CENGİZ, And FAZIL KIRKBİR. "Critical Success Factors in New Product Development," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, 405-419, 2005
AYYILDIZ, HASAN Et Al. "Critical Success Factors in New Product Development." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.405-419, 2005
AYYILDIZ, H. CENGİZ, E. And KIRKBİR, F. (2005) . "Critical Success Factors in New Product Development." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.2, pp.405-419.
@article{article, author={HASAN AYYILDIZ Et Al. }, title={Critical Success Factors in New Product Development}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2005, pages={405-419} }