N. Hırça Et Al. , "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği," e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1, pp.139-152, 2011
Hırça, N. Et Al. 2011. 5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği. e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1 , 139-152.
Hırça, N., ÇALIK, M., & Seven, S., (2011). 5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği. e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1, 139-152.
Hırça, Necati, MUAMMER ÇALIK, And Sabriiye Seven. "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği," e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1, 139-152, 2011
Hırça, Necati Et Al. "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği." e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1, pp.139-152, 2011
Hırça, N. ÇALIK, M. And Seven, S. (2011) . "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği." e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.8, no.1, pp.139-152.
@article{article, author={Necati Hırça Et Al. }, title={5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi: “iş, güç ve enerji” ünitesi örneği}, journal={e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik)}, year=2011, pages={139-152} }