H. S. KURTULDU, "Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.," Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23, pp.247-263, 2009
KURTULDU, H. S. 2009. Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.. Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23 , 247-263.
KURTULDU, H. S., (2009). Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.. Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23, 247-263.
KURTULDU, HÜSEYİN. "Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.," Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23, 247-263, 2009
KURTULDU, HÜSEYİN S. . "Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.." Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23, pp.247-263, 2009
KURTULDU, H. S. (2009) . "Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.." Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi , vol.10, no.23, pp.247-263.
@article{article, author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU}, title={Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.}, journal={Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi}, year=2009, pages={247-263} }