H. ÖZMEN Et Al. , "The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction," 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, pp.33, 2015
ÖZMEN, H. Et Al. 2015. The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Trabzon, Turkey), 33.
ÖZMEN, H., AYVACI, H. Ş., BEBEK, G., GÜVEN, O., & BÜLBÜL, S., (2015). The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction . 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (pp.33). Trabzon, Turkey
ÖZMEN, HALUK Et Al. "The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction," 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 2015
ÖZMEN, HALUK Et Al. "The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction." 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, pp.33, 2015
ÖZMEN, H. Et Al. (2015) . "The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction." 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, p.33.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALUK ÖZMEN Et Al. }, title={The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction}, congress name={3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={33} }