H. S. KURTULDU, "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.," Isletme ve Finans , vol.20, no.232, pp.122-131, 2005
KURTULDU, H. S. 2005. Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.. Isletme ve Finans , vol.20, no.232 , 122-131.
KURTULDU, H. S., (2005). Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.. Isletme ve Finans , vol.20, no.232, 122-131.
KURTULDU, HÜSEYİN. "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.," Isletme ve Finans , vol.20, no.232, 122-131, 2005
KURTULDU, HÜSEYİN S. . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.." Isletme ve Finans , vol.20, no.232, pp.122-131, 2005
KURTULDU, H. S. (2005) . "Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.." Isletme ve Finans , vol.20, no.232, pp.122-131.
@article{article, author={HÜSEYİN SABRİ KURTULDU}, title={Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.}, journal={Isletme ve Finans}, year=2005, pages={122-131} }