B. Akmermer And H. Ayyıldız, "COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2, pp.548-565, 2022
Akmermer, B. And Ayyıldız, H. 2022. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2 , 548-565.
Akmermer, B., & Ayyıldız, H., (2022). COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2, 548-565.
Akmermer, BİLGEN, And HASAN AYYILDIZ. "COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2, 548-565, 2022
Akmermer, BİLGEN And Ayyıldız, HASAN. "COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2, pp.548-565, 2022
Akmermer, B. And Ayyıldız, H. (2022) . "COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.23, no.2, pp.548-565.
@article{article, author={BİLGEN AKMERMER And author={HASAN AYYILDIZ}, title={COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik)}, year=2022, pages={548-565} }