Citation Formats
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. GÜVEN And T. KOPARAN, "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.60-84, 2014

GÜVEN, B. And KOPARAN, T. 2014. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1 , 60-84.

GÜVEN, B., & KOPARAN, T., (2014). Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 60-84.

GÜVEN, BÜLENT, And Timur KOPARAN. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 60-84, 2014

GÜVEN, BÜLENT And KOPARAN, Timur. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.60-84, 2014

GÜVEN, B. And KOPARAN, T. (2014) . "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.60-84.

@article{article, author={BÜLENT GÜVEN And author={Timur KOPARAN}, title={Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin olasılık kavramına yönelik istatistiksel okuryazarlık seviyelerine etkisi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={60-84} }