T. KOPARAN And B. GÜVEN, "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.185-196, 2013
KOPARAN, T. And GÜVEN, B. 2013. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 185-196.
KOPARAN, T., & GÜVEN, B., (2013). Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 185-196.
KOPARAN, Timur, And BÜLENT GÜVEN. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 185-196, 2013
KOPARAN, Timur And GÜVEN, BÜLENT. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.185-196, 2013
KOPARAN, T. And GÜVEN, B. (2013) . "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.185-196.
@article{article, author={Timur KOPARAN And author={BÜLENT GÜVEN}, title={Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Örneklem Kavramına Yönelik İstatistiksel okuryazarlık Seviyelerine Etkisi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={185-196} }