M. ÜREY And S. ÇEPNİ, "Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, pp.537-548, 2014
ÜREY, M. And ÇEPNİ, S. 2014. Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2 , 537-548.
ÜREY, M., & ÇEPNİ, S., (2014). Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, 537-548.
ÜREY, MUSTAFA, And Salih ÇEPNİ. "Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, 537-548, 2014
ÜREY, MUSTAFA And ÇEPNİ, Salih. "Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, pp.537-548, 2014
ÜREY, M. And ÇEPNİ, S. (2014) . "Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, no.2, pp.537-548.
@article{article, author={MUSTAFA ÜREY And author={Salih ÇEPNİ}, title={Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={537-548} }