B. ER And E. CENGİZ, "Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.291-308, 2009
ER, B. And CENGİZ, E. 2009. Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2 , 291-308.
ER, B., & CENGİZ, E., (2009). Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2, 291-308.
ER, BÜNYAMİN, And Ekrem CENGİZ. "Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2, 291-308, 2009
ER, BÜNYAMİN And CENGİZ, Ekrem. "Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.291-308, 2009
ER, B. And CENGİZ, E. (2009) . "Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.291-308.
@article{article, author={BÜNYAMİN ER And author={Ekrem CENGİZ}, title={Bankalarda İlişkisel Bağ Stratejilerinin Müşteri Sadakatine Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={291-308} }