B. YALIN, "Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC," In Reklamların İçinde/N , Konya: Tablet Yayınları, 2005, pp.35-60.
YALIN, B. Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC. 2005. In Reklamların İçinde/N , Tablet Yayınları, Konya, 35-60.
YALIN, B., (2005). Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC. Reklamların İçinde/N (pp.35-60), Konya: Tablet Yayınları.
YALIN, BAHAR. "Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC." In Reklamların İçinde/N , 35-60. Konya: Tablet Yayınları, 2005
YALIN, BAHAR. "Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC." Reklamların İçinde/N , Tablet Yayınları, 2005, pp.35-60.
YALIN, B. (2005) "Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC", Reklamların İçinde/N . Konya: Tablet Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BAHAR YALIN}, chaptertitle={Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC}, booktitle={ Reklamların İçinde/N}, publisher={Tablet Yayınları}, city={Konya},year={2005} }