T. ŞENEL ÇORUHLU Et Al. , "Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği," YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.122-141, 2009
ŞENEL ÇORUHLU, T. Et Al. 2009. Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1 , 122-141.
ŞENEL ÇORUHLU, T., ER NAS, S., & ÇEPNİ, S., (2009). Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 122-141.
ŞENEL ÇORUHLU, TÜLAY, SİBEL ER NAS, And SALİH ÇEPNİ. "Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği," YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 122-141, 2009
ŞENEL ÇORUHLU, TÜLAY Ş. Et Al. "Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği." YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.122-141, 2009
ŞENEL ÇORUHLU, T. ER NAS, S. And ÇEPNİ, S. (2009) . "Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği." YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.122-141.
@article{article, author={TÜLAY ŞENEL ÇORUHLU Et Al. }, title={Fen ve Teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme-değerlendirme tekniklerini kullanmada karşılaştıkları problemler: Trabzon örneği}, journal={YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2009, pages={122-141} }