T. KÖSA, "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ," MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181, pp.184-197, 2009
KÖSA, T. 2009. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181 , 184-197.
KÖSA, T., (2009). İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181, 184-197.
KÖSA, TEMEL. "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ," MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181, 184-197, 2009
KÖSA, TEMEL. "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ." MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181, pp.184-197, 2009
KÖSA, T. (2009) . "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ." MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi , no.181, pp.184-197.
@article{article, author={TEMEL KÖSA}, title={İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ}, journal={MİLLÎ EĞİTİM üç aylık eğitim ve sosyal bilimler dergisi}, year=2009, pages={184-197} }