Ç. ŞAHİN BAŞFIRINCI, "Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma," İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.25-50, 2016
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. 2016. Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma. İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2 , 25-50.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç., (2016). Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma. İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, 25-50.
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM. "Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma," İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, 25-50, 2016
ŞAHİN BAŞFIRINCI, ÇİĞDEM Ş. . "Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma." İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.25-50, 2016
ŞAHİN BAŞFIRINCI, Ç. (2016) . "Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma." İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.25-50.
@article{article, author={ÇİĞDEM ŞAHİN BAŞFIRINCI}, title={Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma}, journal={İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2016, pages={25-50} }