E. CENGİZ And F. KIRKBİR, "Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği," Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21, pp.263-286, 2007
CENGİZ, E. And KIRKBİR, F. 2007. Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği. Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21 , 263-286.
CENGİZ, E., & KIRKBİR, F., (2007). Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği. Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21, 263-286.
CENGİZ, Ekrem, And FAZIL KIRKBİR. "Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği," Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21, 263-286, 2007
CENGİZ, Ekrem And KIRKBİR, FAZIL. "Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği." Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21, pp.263-286, 2007
CENGİZ, E. And KIRKBİR, F. (2007) . "Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği." Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi , vol.21, pp.263-286.
@article{article, author={Ekrem CENGİZ And author={FAZIL KIRKBİR}, title={Kar Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti Ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği}, journal={Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi}, year=2007, pages={263-286} }