E. BURNAZ And H. AYYILDIZ, "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR," Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19, 2017
BURNAZ, E. And AYYILDIZ, H. 2017. AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR. Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19 .
BURNAZ, E., & AYYILDIZ, H., (2017). AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR. Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19.
BURNAZ, ERSİN, And HASAN AYYILDIZ. "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR," Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19, 2017
BURNAZ, ERSİN And AYYILDIZ, HASAN. "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR." Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19, 2017
BURNAZ, E. And AYYILDIZ, H. (2017) . "AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR." Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , vol.8, no.19.
@article{article, author={ERSİN BURNAZ And author={HASAN AYYILDIZ}, title={AİDİYET OLGUSUNUN DESTİNASYON MARKA KİŞİLİĞİ ALGISINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIR}, journal={Gumushane Universitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi}, year=2017}