Citation Formats
Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ÖZYURT And Ö. ÖZYURT, "Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey, pp.444-447, 2017

ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. 2017. Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (Turkey), 444-447.

ÖZYURT, H., & ÖZYURT, Ö., (2017). Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor? . Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (pp.444-447). , Turkey

ÖZYURT, HACER, And ÖZCAN ÖZYURT. "Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 2017

ÖZYURT, HACER And ÖZYURT, ÖZCAN. "Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey, pp.444-447, 2017

ÖZYURT, H. And ÖZYURT, Ö. (2017) . "Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey, pp.444-447.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HACER ÖZYURT And author={ÖZCAN ÖZYURT}, title={Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?}, congress name={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2017}, pages={444-447} }