F. MUTLU, "Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması," II.international Sustainable tourizm congress , Gümüşhane, Turkey, pp.229-240, 2018
MUTLU, F. 2018. Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması. II.international Sustainable tourizm congress , (Gümüşhane, Turkey), 229-240.
MUTLU, F., (2018). Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması . II.international Sustainable tourizm congress (pp.229-240). Gümüşhane, Turkey
MUTLU, FEGAN. "Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması," II.international Sustainable tourizm congress, Gümüşhane, Turkey, 2018
MUTLU, FEGAN. "Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması." II.international Sustainable tourizm congress , Gümüşhane, Turkey, pp.229-240, 2018
MUTLU, F. (2018) . "Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması." II.international Sustainable tourizm congress , Gümüşhane, Turkey, pp.229-240.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FEGAN MUTLU}, title={Yiyecek İçecek işletmelerinde hizmet kalitesinin servqual ile ölçülmesi:Bir Alan Araştırması}, congress name={II.international Sustainable tourizm congress}, city={Gümüşhane}, country={Turkey}, year={2018}, pages={229-240} }