H. D. Keskin, "Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5, pp.52-56, 2003
Keskin, H. D. 2003. Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5 , 52-56.
Keskin, H. D., (2003). Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5, 52-56.
Keskin, HATİCE. "Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5, 52-56, 2003
Keskin, HATİCE D. . "Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5, pp.52-56, 2003
Keskin, H. D. (2003) . "Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.17, no.5, pp.52-56.
@article{article, author={HATİCE DİLARA KESKİN}, title={Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2003, pages={52-56} }