Ü. ÇAKIROĞLU And A. BAKİ, "Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2, pp.134-153, 2016
ÇAKIROĞLU, Ü. And BAKİ, A. 2016. Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2 , 134-153.
ÇAKIROĞLU, Ü., & BAKİ, A., (2016). Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2, 134-153.
ÇAKIROĞLU, ÜNAL, And ADNAN BAKİ. "Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2, 134-153, 2016
ÇAKIROĞLU, ÜNAL And BAKİ, ADNAN. "Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2, pp.134-153, 2016
ÇAKIROĞLU, Ü. And BAKİ, A. (2016) . "Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.6, no.2, pp.134-153.
@article{article, author={ÜNAL ÇAKIROĞLU And author={ADNAN BAKİ}, title={Ortaöğretim matematik dersinde öğrenme nesneleri kullanımının öğrencilerin matematik dersine yönelik tutumlarına etkisi: deneysel bir çalışma}, journal={EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA}, year=2016, pages={134-153} }