N. Çelik And G. MURAT, "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği," ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, pp.1-20, 2007
Çelik, N. And MURAT, G. 2007. Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği. ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3 , 1-20.
Çelik, N., & MURAT, G., (2007). Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği. ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, 1-20.
Çelik, Nermin, And GÜVEN MURAT. "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği," ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, 1-20, 2007
Çelik, Nermin And MURAT, GÜVEN. "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği." ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, pp.1-20, 2007
Çelik, N. And MURAT, G. (2007) . "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği." ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.3, pp.1-20.
@article{article, author={Nermin Çelik And author={GÜVEN MURAT}, title={Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi İle Otel İşletmelerinin Hizmet Kalitesini Değerlendirme: Bartın Örneği}, journal={ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2007, pages={1-20} }