Citation Formats
Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. DURUKAN, "Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi," Milli Eğitim , no.200, pp.180-188, 2013

DURUKAN, E. 2013. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. Milli Eğitim , no.200 , 180-188.

DURUKAN, E., (2013). Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. Milli Eğitim , no.200, 180-188.

DURUKAN, ERHAN. "Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi," Milli Eğitim , no.200, 180-188, 2013

DURUKAN, ERHAN. "Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi." Milli Eğitim , no.200, pp.180-188, 2013

DURUKAN, E. (2013) . "Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi." Milli Eğitim , no.200, pp.180-188.

@article{article, author={ERHAN DURUKAN}, title={Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Okuma Hız ve Anlama Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Milli Eğitim}, year=2013, pages={180-188} }