Ö. F. Ursavaş, "The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi," Egitim ve Bilim , vol.40, no.179, pp.25-43, 2015
Ursavaş, Ö. F. 2015. The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Egitim ve Bilim , vol.40, no.179 , 25-43.
Ursavaş, Ö. F., (2015). The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Egitim ve Bilim , vol.40, no.179, 25-43.
Ursavaş, ÖMER. "The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi," Egitim ve Bilim , vol.40, no.179, 25-43, 2015
Ursavaş, ÖMER F. . "The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi." Egitim ve Bilim , vol.40, no.179, pp.25-43, 2015
Ursavaş, Ö. F. (2015) . "The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi." Egitim ve Bilim , vol.40, no.179, pp.25-43.
@article{article, author={ÖMER FARUK URSAVAŞ}, title={The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi}, journal={Egitim ve Bilim}, year=2015, pages={25-43} }