H. ÇAKIR Et Al. , "BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2, pp.102-111, 2013
ÇAKIR, H. Et Al. 2013. BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2 , 102-111.
ÇAKIR, H., ÇEBİ, A., & ÖZCAN, S., (2013). BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2, 102-111.
ÇAKIR, HASAN, AYÇA ÇEBİ, And SEHER ÖZCAN. "BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2, 102-111, 2013
ÇAKIR, HASAN Et Al. "BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2, pp.102-111, 2013
ÇAKIR, H. ÇEBİ, A. And ÖZCAN, S. (2013) . "BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.3, no.2, pp.102-111.
@article{article, author={HASAN ÇAKIR Et Al. }, title={BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk}, journal={EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA}, year=2013, pages={102-111} }