İ. AKYÜZ, "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi," Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.908-927, 2015
AKYÜZ, İ. 2015. Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi. Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1 , 908-927.
AKYÜZ, İ., (2015). Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi. Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, 908-927.
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi," Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, 908-927, 2015
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi." Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.908-927, 2015
AKYÜZ, İ. (2015) . "Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi." Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.908-927.
@article{article, author={İLKER AKYÜZ}, title={Farklı Sosyo-Ekonomik Statü Grubu Tüketicilerin Mobilya Satın Alma Davranışlarında Reklamların Etkisi}, journal={Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi}, year=2015, pages={908-927} }