A. AYAYDIN, "ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ," MİLLİ EĞİTİM , no.214, pp.9-21, 2017
AYAYDIN, A. 2017. ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ. MİLLİ EĞİTİM , no.214 , 9-21.
AYAYDIN, A., (2017). ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ. MİLLİ EĞİTİM , no.214, 9-21.
AYAYDIN, ABDULLAH. "ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ," MİLLİ EĞİTİM , no.214, 9-21, 2017
AYAYDIN, ABDULLAH. "ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ." MİLLİ EĞİTİM , no.214, pp.9-21, 2017
AYAYDIN, A. (2017) . "ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ." MİLLİ EĞİTİM , no.214, pp.9-21.
@article{article, author={ABDULLAH AYAYDIN}, title={ÇOKLU ZEKÂ TABANLI GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ OLARAK MÜZE EĞİTİMİ}, journal={MİLLİ EĞİTİM}, year=2017, pages={9-21} }