P. URFALI DADANDI Et Al. , "Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.6038-6049, 2016
URFALI DADANDI, P. Et Al. 2016. Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3 , 6038-6049.
URFALI DADANDI, P., DADANDI, İ., Avcı, S., & ŞAHİN, M., (2016). Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 6038-6049.
URFALI DADANDI, PAKİZE Et Al. "Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 6038-6049, 2016
URFALI DADANDI, PAKİZE U. Et Al. "Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.6038-6049, 2016
URFALI DADANDI, P. Et Al. (2016) . "Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.6038-6049.
@article{article, author={PAKİZE URFALI DADANDI Et Al. }, title={Okul rehber öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin psikososyal sorunları ve rehberlik ihtiyaçları hakkındaki görüşleri}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={6038-6049} }