T. KOPARAN And B. GÜVEN, "İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.356-377, 2014
KOPARAN, T. And GÜVEN, B. 2014. İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4 , 356-377.
KOPARAN, T., & GÜVEN, B., (2014). İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 356-377.
KOPARAN, Timur, And BÜLENT GÜVEN. "İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 356-377, 2014
KOPARAN, Timur And GÜVEN, BÜLENT. "İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.356-377, 2014
KOPARAN, T. And GÜVEN, B. (2014) . "İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.356-377.
@article{article, author={Timur KOPARAN And author={BÜLENT GÜVEN}, title={İstatistik öğretiminde yeni yaklaşımların istatistiksel okuryazarlığa etkisi: proje tabanlı öğrenme.}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={356-377} }