E. DURUKAN, "Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2, pp.68-76, 2014
DURUKAN, E. 2014. Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2 , 68-76.
DURUKAN, E., (2014). Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2, 68-76.
DURUKAN, ERHAN. "Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2, 68-76, 2014
DURUKAN, ERHAN. "Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2, pp.68-76, 2014
DURUKAN, E. (2014) . "Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.2, pp.68-76.
@article{article, author={ERHAN DURUKAN}, title={Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri ile Öğrencilerin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki}, journal={ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2014, pages={68-76} }